Förlåt D:

Jag har bara sovit 4:ra timmar i natt D:
Jag kunde inte sova...jag messade med tobbe men sen somnade han D:
Och jag kunde inte sommna D:
Idag är det skola jag kommer dö D:
Jag kommer somna på på engelskan Dx
Vi har engelska första lektionen :)
Jag gillar engelska jag är ganska grym på det om jag får säga det X')
Jag har en jätte stor klump i magen och å mår jag illa D:
Jag är nervös för något jag vet inte vad... juste Atmosfear D:
Jag kommer inte leva efter fredag :(
Nej men ärlite så tror jag kommer skrika så mycket när jag åker det att jag kommet tappa andan :D
Det är nog det värsta som kommer hända :)<3
Jao men nu ska jag dra till skolan :P
peace in
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0