FETA GRIS JAG!

Jag tycker jag är ganska hullig...
Och min mamma sa att dom som är skit feta dom har ätit sig så stora...
Jag trodde dom föddes så o:
Men det är deras eget fel o:
Så det första jag tänkte va"måste sluta käka godis och äta mindre mat"
Jag tycker det var en ganska bra tanke! :D
Sen ska jag börja springa igen då kommer jag inte vara lika hullig längre...
Men det börjar bli så varmt nu på dagarna o:
Så jag får springa på kvällen istället XD
Men det är lättare att säga än att få det gjort...
Och jag springer inte jag joggar :$
Hehe men jag ska försöka springa en gång i veckan mist till att börja med :P
Men pappa ska sova nu så måste dra
Peace in
Irre
godnatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0