Atmosfear

Hej idag vaknade jag klockan 2 O:
Jao sen drog jag till Linnea vi snackade bara typ :O
Sen skulle jag käka så jag drog hem:P
Efter maten drog jag till Åsa :P
Vi snackade också bra XD
Haha jupp det är vad jag har gjort idag typ o.o
Jupp i morgon är det tråkiga skolan igen D:
Men på fredag åker jag  till göteborg :D
Kommer bli så jävla kul! 8D
Det är något jag sett fram mot ända sen jag fick veta typ hehe :P
Jao fast Sara och Åsa har damp på Pea så vi kommer nog vara uppdelade :/
Fast det gör mig inte bara jag får åka massa karuseller X'D
Det har kommit en ny karuselle som heter atmosfeir tror jag
det är europas högsta fritt fall :O
Och jag har lovat Pea att åka den med henne D:
Jag kommer att DÖ D:
Haha





Ni förstår att jag är död va ?? X'D
Jag som har LITE höjdskräck också D:
Men peace in
Godnatt
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0