Mycket ni inte vet om mig XD

En lisat jag hitta på en blogg XD

1. vad heter du?
Erica Maria Haag
2. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Nathalie
3. vilka andra namn tänkte dina föräldrar ge dig? Inget (Eric om jag blev en kille)
4. vilket stjärntecken är du? skytt
5. vilken årgång är du? 97:a
6. vart bor du? Järna
7. bott utomlands? Nej
8. flyttat antal gånger? 3 gånger
9. vart skulle du vilja bo? I en lägenhet i stockholm med Elizabeth häggqvist flores !
10. vilken skolklass? 8:an efter sommaren
11. vad vill du bli när du blir äldre? En utbildad försvars advokat.

UTSEENDE
1. hur lång är du? ca 170 cm
2. hur mycket väger du? ungefär 67 kilo
3. hårfärg och frisyr? Halv långt gult/blont
4. ögonfärg? Blå gråa men måste blå !8D
5. mest nöjd med? Håret (förutom min hårfärg)
6. minst nöjd med? Min stora feta mage!
7. skostorlek? 38-40
8. glasögon? nej
9. har du några piercingar/tatueringar? nej bara hål i öronen

FAVORITER
1. filmer? Komedi Kärlek Drama
2. låtar? Wonderwall - ulrik munther
3. årstider? sommar
4. mat/dryck? Tacos såklart och Vatten
5. djur? Hund (om dom inte skälle mot mig) XD
6. färg? Grön blå rosa
7. parfym? Britnis spears - fantasy
8. tv-program? Glee Simpson 16 and pregnente Made
9. ämne i skolan? Engelska
10. sysselsättning? Datan Vänner Messa Musik Stalka folk XD

KLÄDER
1. vad använder du just nu för jacka? Ingen
2. vad använder du just nu för skor? Svarta skor puma
3. favoritfärg på kläder? ljust
4. favoritmaterial på kläder? Ingen
5. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? Min OnePiece
6. favoritaffärer? HM Stadium Fantastico och nwe yorker
7. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? 0-1000
8. favoritmärke? inget
9. vad har du för byxstorlek? 36/38
10. vad har du för tröjstorlek? S-M

DITT RUM
1. stort, litet eller mitt emellan? litet
2. vilken färg på tapeterna? vitt
3. vilka färger går rummet i i övrigt? svart och vitt
4. favoritmöbel i rummet och varför? spegel,säng,tv, xbox 360
5. vad vill du ändra där inne? inget
6. vad har du där inne av följande:
a) tv? yes
b) video/dvd? Jupp
c) dator? Såklart
d) stereo? Ofc
e) telefon? mobilen ja :)
7. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? Träd och grannens hus XD
8. vad gör du oftast i ditt rum? Sover,byter om,messar,gråter,kollar i spegeln, spelar 360.
9. vem förutom du brukar sova i din säng? Ingen! XD
10. favoritpryl i rummet? xbox 360 och el gitarren :D

BLANDAT
1. vad heter din morfar? Janne
2. var har du i din:
a) jackficka just nu? inget
b) skolväska just nu? - inget
c) handväska eller liknande just nu? Bindor mobilen och pengar xD
3. vad är du beroende av? Godis och Killar och lite Eliz.
4. vilket land kommer du i från? Sweden
5. vilken sorts lypsyl använder du? ingen XD
6. vad tror du på? Mig lite gud också XD
7. vilken religion tillhör du, om du nu tillhör någon? ingen
8. vad köpte du senast? Klänning :)
9. har du nåt husdjur? ne bara min bror johan xd
10. vad bor du i? Villa med 3 våningar ^^

GREJER
plånbok:Rosa men fyrkanter på eller något XD
tandborste: Blå gul och vit XD
smycken: En vit plupp och hörlurar .
solglasögon: No tengo
underkläder: omatchande
nagellack: Rosa glänsande

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0