Home sweet home :D

Heeeej :D
Jag är hemma! :D
Jag tänkte vi bilderna från finnvik nu ^^

Bild från bilen jag tog den när vi åkte bil XD


Bild från våran pytte lilla stuga vi bodde i :)


Ett rep man måste gå under för att komma till sjön xP


Ett berg vi gick förbi påväg mot sjön xD


Stugan vi bodde i det var bara ett rum o:


Farmor ^^ vi är nästan framme vi sjön XP


Här är sjön ^^




där badade vi ^^

Där beukade man pappa dyka i när han var liten 8)


DEt var inte bästa bad vädret XD
kolla molnen o.o


Jag :D


ME AGAIN 8D


Där är toan D:
Dom har bar dass D: XD
Men det är ganska mysig tycker jag o:
Fast det är stinker som fan där inne XP


Sen plockade jag nägra biggaråer det är super duper gott ^^


Jag hade med min onepiece :D



Det var en hund där som hette Ines :D
Hon är jätte söt XD
Hon hade stulit den skon som är på bilden o.o


Sen lärde Johan mig att spela domino ^^)
det är ganska kul faktiskt ^^)


Det där är ett stall...
Har ni sett rasmus på luffen??
Dom spelade in en liten bita av den filmen här och detär vi det hära stallet ^^^

Nu kommer en bil på mig som inte är från finnvik utan jag ville bara lägga upp den XP


hihih

Juste vet mi igår när jag var på bio kom det fram en mörkhyade kille till mig och börja prata med mig XD
Han var inte så bra på svenska så vi prata Enelska istället han  trodde jag var 18 år :D
Han vill typ inget han pratade bara med mig o:

Men peace
In
Irre ^w^


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0