Tackar Johannes :D

Godmorgon ^^
Har precis klivit upp ur sängen och klätt på mig :D
Jag glömde berätta en sak som hände igår :)
Jag fick ett par högtalare av Johannes dom passar till min mobil :D

Det var skit schysst av han tycker jag :D
TACK JOHANNES

Idag händer inte så mycket...
Jag kan knappt gå p.g.a träningsverk D:
Jag ska rensa en hylla på mitt rum men först ska jag äta ägg och bacon :D
Till frukost det är faktiskt nyttigt o:
Det trodde inte jag xD

Jag har beställt harry potter filer från cdon.com men dom har inte ´kommit än och idag är det 3 dar sen!
Jag hade tänkt fråga johan idag om han vill kolla på en av dom med mig...
Men  eftersom dom inte har kommit kan jag inte fråga D:

PEACE
IN
IRRE


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0