Jag är så jävla FET! D':

Jag hatar mig själv jag är så jävla feeeeeeeeet!
Jag vägde mig idag jag höll på att svimma D:
Jag väger fan 69 kilo nu D:
Jag måste börja springa igen jag tänker inte gå över 70!
Aldrig i livet då dör jag hellre! D:
Jag ska springa ikväll ^^
Minst 3 gånger i veckan föralltid! D:
JAG MÅSTE GÅ NE MINST 5 KILO!
Men jag har sluta äta godis och äter inte pasta eller potatis för det är jätte onyttigt o:
Jag äter bara nyttig mat från och med i förrigår :D
Jag ska bli en person!
Eller inte en ny person men en hälsosammare person iallafall :)
69 kilo är bar för mycket!
Jag vill inte väga så mycket D:
Jag tror fan jag väger mer än Johan(bror)
Inte kul måste börja springa så är det bara även om jag bryter benet måste jag springa! XD
Hahahaha kanske inte om jag bryter benet man annars måste jag! XD
Men nu ska jag sluta säga vad jag tycker om mig själv till er o.o
För det är inte intressant XP

Peace
In
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0