fett lätt sårad

En flicka sitter på tåget hem från en bio med sin farmor och hennes man.Då mannen som är (en stor tjock gubbe) säger till flickan du har allt en liten bula på magen du borde träna mer. Flickan blir jätte ledsen och får tårar i ögon. Flickan blev ledsen för att hon precis har börjat tycka om sig själv och sitt utseednde. Flickan lutar huvdet bakot och blundar för att inte visa att hon nästan gråter.

Denna lilla berättelse handlade om mig jag är flickan!
Jag blev så himla ledsen när han sa så.
Jag patar inte med han längre , han ska sova hos farmor och det är svårt att undvika han då...
Jag ringde till mamma och berätta vad han hade sagt och då sa hon att han hade en hel jävla torktummlare på magen x')
Det fickmig på lite bättre humör :)
Men ska sova nu så det fort blir morgon och mamma och pappa kan komma och hemta mig o:

Jag saknar den tiden då det bara  var jag och Farmor då vi var ensama då hon och jag åt kyckling och räkor tillsammans :)
Vet ni en sak jag och farmor åt kyckling igår och johan hennes man (som var med i min saga)
Och det var inte alls samma sak som senaste gången jag var här D:
peace in
Irre :'(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0