ensam!

Jag dunkar nrj i hela huset! 8D
Mamma och pappa är i södertälje och Johan är på Love änd Peace festivalen i arbåga ;)
Så ingen kan säga att jag måste sänka :D
Men just nu är det ingen bra låt det är reklam D:
Men om typ 30 min ska jag messa linnea och kolla om hon vill göra något för
vi va tidigare idag och hon skulle hem och käka :)
Men vi sa att vi skulle vara efter hon hande ätit :o
Det var typ en timme sen D:
Hon har säkert dissat mig D:
För jag är ganska tråkig att va med tycker jag iallafall för jag kommer aldrig på något och göra D:
Jag och linnea brukar mest gå runt och snacka om killar XD
Eliz och jag brukar köra cod :)
Och det är dom ända jag brukar va med XD
Jag är sämst jag har inga vänner D:
Men det gör inget hellre 2 vänner än inga ;)
Jao men ska dans i huset nu
Peace in
Irre D:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0