En kväll på strande n :D

Jag trodde inte jag skulle orka springa men jag tvingade mig själv o:
För att jag måste sprina för jag åt 3 bitar godis och dom fick jag inte äta D:
Så var tvungen att springa :)
Jag var på stranden idag också  med mamma och pappa :)
När jag badade så kände jag lera :D
Det var blålera som är bra att smörja in kroppen med den blir hyn blir friskare då :D
Så jag gjorde det :D
sen ska man låta den torka på en :D
Sen ska man skölja av den :D



Sen tog jag upp en klump lera och la på stranden för vi skulle ta hem den o:
Men det gjorde vi inte mamma och jag
gjorde våra händers avtryck istället :D

<3

Me nska vara med min syster Mailn nu hon är här nu och Vanja :D
Peace
in
och Godnatt
Irre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0