bajsbajs kisskiss XD

Hell-veeete XD
Hej :D
Jag ska åka till finnvik det är jätte mysigt där jag lovar att ta kort så ni kan få se :D
Jag älskar att vara där :D
Speciellt med Farmor :D
Jag har varit där ute sen jag var liten :)
Och varje gång jag är hos farmor så brukar vi äta kyckling och räkor varje gång gör vi det ^^ :D
Hmmm jag har inte berättat varför jag ska vara hos Farmor XD
För att mamma och pappa ska fira sin brällopsdag som är på sönda då har dom varit gifta i 15 år tror jag :D
Grattis till dom XD
Men dom ska fira hela helgen :)
Mer tid med farmis :D
Jupp hennes killle ska följa med han heter Johan :D
Han är rysk O.O
Hahaha men tänkte dra nu
Peace
In :D
Irre :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0