Alla borde se den!

Stekt på stranden idag igen^^)
Bara med pappa! :D
Mamma skulle komme efter jobbet men hon orkade inte fett taskigt!
Men jag håller på att sommna för jag gick och la mig halv 4 i går natt o.o
Och gick upp kvart i 11 idag D:
Men det var en jätte bra fil på tv den hette "what's love got to do whid it"
Den handlade om Tina turner och innan hon blev super känd ^^
Alla som inte har sett den måste det men den är jätte hemsk också o.o
För innan hon blev jätte känd när hon bara var lite små känd då hade hon en kille som hette Ike...
Och han slog henne och våldtog henne D':
Btw: här om dan såg jag en skit söt unge och jag fotta han :$

Söt va?? ^^
Men ska dra nu
peace in
Irre=^.^=


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0