Bio-dags xD

Helluw :3
Idag ska jag gå på bio med Eliz jag tror vi ska se Due date elr vad den heter den verkar bra :D Jag kanske kmr ta kort med mobben men det kanske inte kmr upp på bloggen för jag vet inte vart usb-sladden e :'(
Ja men om det kmr upp bilder så kmr jag nog ha en as fet röd jacka på mig och jag ser ut som en flodhäst i den xD
Jag kanske inte kmr ha på mig nån jacka xD för vill inte se ut som en flodhäst xD jo jag måste ha jacka annars kmr jag frysa ihjäl xD
Jag har ingen aning vad jag ska ha på mig för kläder i dag,jag ska nog ha tights skjorta och linne det blir najjs och mössa så klart så ingen ser mitt svarta hår :)
Jaja nog om det.

Äre någon som har sett Due Date ären bra komentera :D

herrå 
Kramiz Erica:D 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0