Panik! kmr aldrig bli blond igen :(

Hellojsan :D
Igår va jag med Eliz på bio vi såg Due Date den var okejj xD
Nog om filmen just nu sitter jag och lyssnar på musik vid data jag lyssnar på Bruno mars Granade den ownar :D
jag kan lyssna på den om och om igen :)
Jao men jag städa mitt rum idag fall någon vill veta xD

Mamma säger att jag måste bleka håret först om jag vill bli blondin igen men om man bleker förstör man håret as mkt
 -tårar-
Jag vet inte hur jag ska göra men jag kmr nog inte bli blond förns i sommar :(
Man kan ju förja håret mörkbrunt sen brunt sen ljusbrunt och så vidare tills men blir blond också men palla det xD
Men måste gå nu
herrå
Kramiz Erica :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

men du vet den där "Polli" ....

hon färga typ håret 2 grr så att det blev blont, asså med blont färg

2011-01-09 @ 21:29:59
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0