o.o

Vet ni vad som hände för typ en timme sen jag skulle göra smootie men jag glömmde sätta på locket så det sprutade överallt xD de kom till och  med i taket och när jag skulle torka bort det som kom i taket blev det fläckar o.O.
Så jag satte mig vid tv en och hoppades på att mamma och pappa inte skulle märka nått xD
Men när dom kom hem så ropa dom på mig direkt xD
Men det var inte fläckarna i taket dom hade sett dom såg fläckarna på golvet xD men sen såg dom fläckarna i taket och jag fick spreja nått konstigt på dom så dom försvann :)
GODNATT
Kramiz
Erica :)


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

HAAHHAAHAHHAHAH!

Smart ;)

HAHAHAH

2011-01-13 @ 21:33:23
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0