Kom nästan försent o.O

Hej idag när jag skulle gå upp så typ va jag as trött :/
Jag gick upp klockan 07:00 och jag skulle duscha också jag kom nästan försent till skolan o.o
Japp efter skolan följde jag med en tjej som heter Nattlie hem och 2 andra tjejer som heter My och Linnea/linne följde också med :D Vi kollade på Dorian Gray den va as bra för han som spelar Dorian är as snygg på riktgt heter han Benjamin Barnes :D AA men sen gick vi hem till mig fast innan vi gick hem till mig köpte vi choklad :D Men när vi nästan va framme så ringde Linneas mamma och sa att hon skulle hem :/ så hon drog hem.
När vi kom hem till mig visade jag dom huset dom bara "gud vilket coolt hus" typ xD.
Japp men sen ville dom spela GTA det va kul xD Sen skulle dom dra hem "/
Nog om dagen xD

Imorgon är det fredag :D det betyder att jag slutar vid 12:00 :D jag älskar fredagar :) dom är så korta xD

Japp men ska kolla på tv nu
Godnatt <3
Kramiz
Erica:D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

Vad gulligt ^^

haha (:

Men ska du vara mä någon imorgon ? ;)

2011-01-13 @ 21:31:03
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0