Det va så himmla pisamt!

Hejj :D
 Dagen gick as fort
:D
 På sissta lektionen var det musik vi skulle gissa låstar som läraren skulle spela upp börja på xD det va kul jag  var i lag med Linnea och Emelie vi kom nog sist xD
Japp i kväll ska jag nog gå till gårn om jag inte får andra saker att göra xD
Jusste vet ni vad som hände innan jag skulle gå hem idag?? xD En lärare hade tagit Linneas mobil för man får inte ha mobil i vår skola xD Men läraren hade lektion med 9:orna så vi var tvungna att gå in där xD och det går 2 as snygga killar i den klassen och  dom 2 bara satt och stirra på mig det var så pisamt och jag blev as röd i ansiktet o.O
Japp det var typ det som hänt idag fram tills nu iallafall :D
Japp men i morgon ska jag träffa Linneas kompis som heter Tobias xD han är typ 1,80 lång o.o
och jag typ faller för långa killar xD
Men vi får se vad som händer i morgon xD
Herrå
Kramiz
Erica :D


Kommentarer
Postat av: ElizzzOfc!<3

haha XD

"Faller" för långa killar xD

2011-01-16 @ 00:35:44
URL: http://elizzzofc.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0