Snöbollskrig :D

Hej C:
Jag hade jätte kul hos Albin <3
Ingen av oss ville åka hem :')
Men alla var tvugna typ :(
Vi skulle får sovit där om vi kunde men vi kunde :/
Vi körde snöbollskrig! :')
Jag mulade både Albin och Jacob :)
Men det var för att Albin slängde en snöboll i mitt face x)
Jag glömde min påse med min läaddare hos han :/
Så kanske ska åka och hemta den i morgon hos han C:
Och när vi skulle åka alla åkte med Linneas pappa hem :D
Jao han var ganska sur efter som vi var seg...
Och jag hitta inte mina sulor... men tillslut hitta jag dom men då han jag inte sätta på mina skor...
Så sprang utan strumpor och skor ut till linneas pappa xP
Jao och nu är jag  hemma :D
Längtar till nästa gåna alla vi ska vara :)
Godnatt
Och Kram
Erica ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0