There's just too mutch that time cannot erese!

Hej det var så sjukt nice i Södertälje XD
Vi åt på en resturang där man fick ta hur mycket mat man
ville sen gav man det till kocken så fixade han matan XD
Jag vill inte ha någon sås på min mat men sen kom en svertris och frågade om jag hade tagit
sås och jag sa nej... då hällde han typ på alla såser som fanns på min tallrik XD
Men det blev fett gott ändå :D
Men innan vi gick till resturangen då kollade vi på kläder i H&M :D
Här bilder :D




Nathalie :D

Okej bilden är cp XD
Men det är my :D

Sen efter vi hade ätit ville jag och Natalie visa våra bästa sång talanger :D
Så vi sjöng på den stora scen i centrum och kolla hur många som kom och kolla :o




Så grymt många kom xD
Hahahahahahahaha

Imorgon vet ni vad som händer då?! 8D
Eliz kommer hem för fan ! 8D
Helt jävla otroligt! :D
Saknat henne enormt D:
Men i morgon då jävla!

Godnatt
Peace
In
Irre


Kommentarer
Postat av: nathalie

åh vad jag saknar det! det måste vi göra om <3

2011-09-08 @ 09:29:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0