The list :D jag börjar i morgon :)

Dag 1 - Fail bild och 5 sanningar om mig .
Dag 2 - Favorit årstid
Dag 3 - Bild på mamma och pappa.
Dag 4 - random bilder.
Dag 5 -  Min önske framtid.
Dag 6 - 6 viktiga viktiga händelser i mitt liv.
Dag 7 - Favorit film.
Dag 8 - Dom 3 finaste killnamnen.
Dag 9 - Dom 3 finaste tjejnamnen.
Dag 10 - 10 saker jag vill göra innan jag dör.
Dag 11 - 3 personer jag skulle ta med mig till en öde ö.
Dag 12 - Bästa boken jag läst.
Dag 13 - Lite bra minnen ur min barndom.
Dag 14 - Min drömsemester.
Dag 15 - Dröm bil .
Dag 16 - 10 sant eller falskt frågor.
Dag 17 - Favorit outfit.
Dag 18 - Vilket djur skulle jag vilja va.
Dag 19 - Favorit låt just nu.
Dag 20 - Ett språk jag skulle vilja kunna flytande.
Dag 21 - En kändis jag skulle vilja vara för en dag.
Dag 22 - Bilder på 4:a vänner i mitt hjärta.
Dag 23 - Min dröm kille (just nu o:)
Dag 24 - Den bästa klasskompisen.
Dag 25 -  Min bff.
Dag 26 - Bilder på min bild vägg .
Dag 27 - En person jag rekonmenderar att inte visa upp den killen du gillar för.
Dag 28 - Den hårfärg jag helst vill ha.
Dag 29 - Om jag fick åka välja en kändis att åka jorden runt med skulle jag välja.
Dag 30 - Min högsta önskan.

Godnatt alla kära och inte kära xd
Erica :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0