Tbx

Jag är tillbaka ocj jag har typ sabbat mitt liv lite grann...
Jag gillar en person... jag kommmer kalla han för "c" i bloggen.
Men iallafall min kompis Emlila har också börjat gilla han...
Fast hon har bara varit med han en ända gång och det var igår...
Jag är ju så jävla störd om jag inte hade frågat "c" om han ville vara med oss...
så hade hon inte börjat gilla han.
Och hon klände på han helatiden...
Sen skulle vi ta bussen hem...
Jag sprang till bussen för jag visste att vi inte skulle hinna annars.
När jag hade gått på bussen så åkte den iväg så jag lämnade Emilia "c" och Linnea i södertälje.
På bussen grät jag för att jag lämnat dom...
Men sen idag ringer Emilia upp mig när jag jobbade och säger så här"Jag har en sak att berätta...jag är kär i "c" vad tycker om det?"
Hon visste att jag är otroligt kär i han...
Och jag vet att jag inte kan styra över känslor och så men om hon inte hade berättat så hade jag inte behövt bli så jävla ledsen...
Jag tycker inte hon skulle sagt något till mig...
För jag ville inte veta.
Men jag vet inte vad jag ska göra nu med "c" eller Emilia...
Jag har skit mycket ångest och är kär samtidigt...
Men jag ska nog dra nu
Peace
In
Irre </3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0