omg gissa om jag dör just nu?!

Hej :)
Vet ni vem sitter i mitt rum nu och spelar COD Jonathan! omg jag dör! :D
Aaa och jag har massa bilder som han har gjort på min vägg och nu såg han dom och tog kort på det...
Är det bra eller dåligt o:
Men sen ropade Johan på mig och jag var tvungen att gå ner och såtta på tv:en för dom visste inte hur man gjorde D:
Så jag hjälpte dom :)
Och Jonathan satt på min säg fattar ni ?! :'D
Så jävla lycklig och han han sa hej till mig när han kom och som vanligt glömde jag svara D:
Och precis när jag skulle säga hej så gick han :/
Han måste tro jag är du i huvudet :)
hahahaha men då får han tro det xD
Men ville bara säga det
Kärlek till H*n
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0