hemma aa aaaa

Hej jag har precis kommit hem från skolan :)
Vi har fått våra scheman idag schemat sög tycker jag :(
Och idag skulle våran grupp redovisa det vi hade gjort hela veckan XD
Det blev lite fail men vi gjorde vårt bästa :)
Eddie tappade plancen på golvet och jag sa fel när det var min tur att prata XD
Men det var ingen som skrattade iaf :)
Japp sen var det äcklig mat i skolan men åt lite ändå för mate nvar nyttig :D
Det var typ någon sallads grej med korv i jag åt inte korven för den såg
äcklig ut :)
Jao jag ska sova hos farmor den hära helgen föa mamma och pappa
ska stå på en marknad och sälja smycken hela helgen :D
Och jag får inte följa med :/
Jag ska också springa idag (y)
Men jag kommer inte se Jonathan
hela helgen.. D:
Men aa ska dra nu
kärlek till alla som vill ha :D
Irre :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0