Har inte bloggat för har varit med Eliz och då vill jag bara va med henne och inte sitta vid data!

Kan ni fatta hur lycklig jag är???
Eliz är hemma !!!!
Jag dör men det är inte det ända! o.O
Min bror hade lånat ut mit black ops till Johannes det är hans kompis :P
Och Johannes bror gillar jag!
Och jag å Eliz gick hem till dom för att hemmta spelet! 8D
Och vi visste inte vart dom bodde så vi ringde till hans bror Jonathan ...
Han svarade och vi frågade vart dom bodde :$
Jag kunde nästan inte säga något jag stammade så grymt mkt  8)
Jao men sen hittade vi till dom :D
Men innan vi kom till dom mötte vi Jonathan på vägen...
Han sprang och det så jätte kul ut jag och Eiz skratta sjukt mkt men slutade direkt när vi såg vem det var  xP
Sen ropade han från andra sidan vägen"TJENA!".
Och jag tror jag blev så chockad att jag glömde svara D:
Jao men sen fick vi spelet och vi har typ nördat hela helgen :D

Bilds på my and my bff




Jao men i morgon börjar skolan igen så himla nice faktiskt :D
Japp Linnea ska sova här idag för i morgon ska klassen få en överaskning men säger inte vad ;)
Ni får veta i morgon :)
Kärlek
Irre 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0