Haj

Hiiii :D
Vet ni vrf jag inte har bloggat för i morse han jag inte sen  stanna jag kvar i skolan och gjorde en läxa som ska va klar i morgon :)
Jao vill inte vara sen med någonting i år för då syns det på betygen D:
Men jao jag hade tänk att göra en sån dära lista på 30 dager :)
Jag lägger upp den ikväll :)
Idag händer nog inget speciellt jag skulle va med Linnea men hon har inte hört av sig o:
Så kanske är med Eliz istället :)
kanske o:
Jag måste typ vila mitt huvud eftersom jag har läst fett mkt D:
Jao tänkte lägga upp en bild på mig och my som jag även har som visningsbild på fb XD

aww :')
Så söt bild :)
Eliz
tog
den :)
Hejdå
Erica <3 ********


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0