Fuck you Emila!

Okej det här inlägget är inte bra för små barn att läsa...

Till Sara och Åsa<3
Förlåt mig för att jag vifta en ballon i ansiktet på dig sara...
Glömde att du var rädd för ballonger<3
Åsa jag svär vid gud jag har inte sagt något om det där till tobbe!<3
Och förlåt att jag var så "svartsjuk" när jag var tsm med tobbe...
Jag trodde ni skkulle typ bli kära i han jag ber er snälla förlåt mig...
Ni undra kanske vrf jag ber om ursäkt??
För at Emila Saga Engström haf blivit tsm med Tobbe!
Och hon var min kompis och då gör man fan inte så!
Då är man inte helt frisk i huvudet!
Man blir inte tsm med sin kompis ex!
Så jävla taskigt och Emilia visste att jag gillade han men det sket väll hon i !
Sara och Åsa ni är äkta vänner jag vet det!
Det är fan inte den dära Emila hon kan dra åt hellvete!
Ville bara säga det :)
Hejdå ska åka och  vara med Albin snart :D
Peace
In
Irre :@


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0