Fuck off leave me alone

Snacka om jag fick värsta självförtroendet idag för det som hände igår...
Emilia är ju kär i "c"
Och jag är ju också det XD
Men nej inte längre inte efter det som hände igår...
Igår grät jag för att jag visste att jag never ever kommer bli tsm med "c" .
Men idag skrattade jag faktiskt lite åt det..
Men bara lite XD
Jag lyssnade på 2 låtar.
Sen efter det fick jag ett grymt självförtroende :D
Jag tycker dom som är sig själva och inte snackar skit om mig dom som inte börjar gilla killen jag gillar dom får
gärna vara med mig va min vän och allt :D
Men dom andra dom säger jag bara en sak till FUCK OFF LEAVE ME ALONE...
Eller jag vet att ni tycker jag är störd i huvudet nu men jag tänker inte vara någon jag inte är längre XD
Jag åker till gotland i morgon vi åker här i från 03:00 typ :D
Nice fett nice :P
Kommer inte blogga då tror jag D:
Men jag kommer hem om en vecka igen och d är det bara några tills Eliz kommer hem igen :D
Saknar henne så enormt mycket <3
Jag tror hon är min ända riktiga vän som man kan lita på 4-ever <3
Ni andra kan man lita på men inte lika mycket som hon...
Saknar dig Eliz<333
Peace
In
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0