Första dagen var awesome :D

Jag har nyss kommit hem och borstat tänderna :D
Jag han inte borsta dom i morse D:
För att linnea och jag skulle äta pannkakor till frukost...
Det tog lite längre tid att göra dom än vad vi hade räknat med x)
Vi kom pytte lite sent bara ...
och det första vi hör när vi kommer innanför klassrummet är
"av med cepsarna!"
Vilken fin välkommning va??? XD
Japp och mitt hår var jätte rufsigt D:
Sen när vi skulle få våra skåp nummer så råkade jag göra bort mig D:
Jag fick skåp nummer 7 xD
Och då sa jag "jag hade 6 förra året" :$
Jag menade att jag hade skåp nummer 6 XD
Jag blev röd som en tomat i ansiktet :)
Sen var vi tvungna att gör charader också och alla var tvunga att gör en sak :/
Men som tur var fick man göra med en kompis :D
Jag och Linnea gjorde tsm :)
Japp sen fick man dra hem ;)
Början på dagen har varit awesome ! 8)
Jupp jag tycker faktiskt det bara finns en dålig sak med skola O:
Det är att man måste gå upp tidigt det suger D:
Jao men ska ut och springa sen ska jag duscha sen ska jag va med Linnea :P
Bye bye
Kärlek
Irre :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0