Ett jävla minne!

Okej nu börjar jag längta som en galning efter...dig
Eliz
kom hem nu förfan D:

Okej men snart åker jag till Gotland! :D
Slipper skit Järna och hölöbor XD
Jag vet jag är taskig men det är så jag känner just nu :(
Det är faktiskt mina vänners fel (inte alla) dom vet vilka dom är :(

Bilen är packad och redo snart är det dags det känns i hela huset :D
Alla längtar så dom nästan inte kan stå upp XD

Så här ommer jag se ut när vi åker :D
Jag har lånat klänningen av min syster Malin ^^

Om ni undrar vad som är fel på mitt hår så.. har jag duschat XD
Men det är all packning i bakrunden :D
Hahaha kan inte vänta längre jag vill bara åka dit nu på en gång D:

Fan nu kom ett minne upp i mitt huvud! :'(
Fuck!
Vill ni veta???
Det var typ andra gången jag träffade tobbe ocj linnea var med :)
Då kollade vi på ett youtube klipp och jag garvade som fan då D:
Vill inte komma ihåg det...

Men jag ska vänta på att klockan ska bli 03:00 så vi kan åka :D
godnatt
Peace
In
ses om en vecka ungefär :D
Irre :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

Uppdatera! Uppdatera! Uppdatera!Uppdatera! Uppdatera! Uppdatera! UPPDATERA NU!

2011-08-09 @ 20:01:59
Postat av: Anonym

Snäääällla uppdatera! Skriv något snart!!

2011-08-13 @ 10:21:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0