Det var awesome :D

Godmorgon jag har nyss ätit frukost och det var skit äckligt :/
Jag åt 2 ägg men dom smakade konstigt D:
Men iallafall igår tycker  jag att jag var ganska cool xD
Johan hade sagt att han skulle hämta codet från johannes så fort han kom hem...
Men istället dra han dit och börjar spela så jag och Eliz gick till Johannes! O.o
Sen när hans mamma öpnna sa vi hej är Johannes hemma?
Då hon ja och din bror är också här o:
Då fick jag lite damp så jag tog av mig skorna och gick in i Johannes rum.
Sen gick jag fram till xbox 360it och tog ut spelet mitt när dom satt och spela o:
Det var grymt men Jonathan satt där och Jag vågade inte kolla på han D:
Men jag var tvungen att böja mig ner framför han och ta upp fodralet D: :D
Jaaa sen drog jag och Eliz hem och spela :D
Men ska dra till skolan
Kärlek
Irre <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0