Bästa gruppen:)

Hej idag har jag haft en jätte rolig dag och skrattat 24/7 :D
Jag skratta så mycket för vi skulle spela in ett nyhets rapport och vi faila hela tiden :D
Man är i olika grubber den första veckan typ och i min grupp är det :D
En tjej som heter Lovisa som går i 6:an och en kille som hete Markus som också går i 6:an :D
Sen är det 2 från min klass det är Ida Hurtig


Sen är det
Eddie Andersson men har ingen bild på :(
Men iallafall min grupp är awesome :D
O ch jag fick jätte fina komentarer om min byxor idag av flera stycken :D
En tjej som heter Laura sa jag gillar dina byor :D
Mattanten sa guuuuuuuuuud vilka fina byxor :D
My sa dina byxor är as coola :D
Och jag märkte att flera personer kolla på mig :'D
Ni kanske vill vete vilka byxor jag hade på mig ;)

Det är mina favvo byxor :D
Jao men ska äta mellis nu
Kärlek
Irre 8)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0